
Jak úspěšně prodávat jízdní kola na Internetu? Tuto otázku si klade nejeden prodejce, neboť zde má kromě dobře zpracovaného e-shopu hlavní slovo reklama. Internetový prodej je jiný, než ten v kamenných prodejnách, zde má totiž zákazník přímou možnost objevit více zdrojů a více výrobků, porovnávat je mezi sebou a rozhodovat se o nákupu výrazně pružněji, než kdyby chodil od jednoho (kamenného) obchodu k druhému. Internetový prodej se opírá o webové vyhledávače, zájemci o nákup kol do nich zadávají klíčová slova a vyhledávač pak do předních pozic umístí ty weby, které mají dobře podchycené SEO neboli Search Engine Optimization.
Jedním ze strategických nástrojů SEO je také PPC reklama Plzeň. Existuje ve třech typech, prvním je nástroj pro vyhledávače, druhý pracuje na zbožových srovnávačích a třetí na sociálních sítích. Zaměříme-li nyní pozornost na vyhledávač Google, který je v naší zemi spolu se Seznamem Sklik nejpoužívanějším vyhledávacím serverem, zjistíme, jak důležitou roli tento proces má při vyhledávacím procesu. Jako modelový příklad bychom mohli použít zákazníka, který si aktivně vyhledává prodej dětských jízdních kol a do vyhledávače Google zadá kombinaci klíčových slov „dívčí horské kolo hliníkový rám 24 palců“.
Vyhledávač umístí na předních pozicích ty internetové prodejce, kteří mají dobře ošetřené SEO, a používají PPC reklamu. Úplně vpředu budete mít zobrazené fotografie příslušných horských kol s krátkým popisem, s cenou výrobku, případně akční cenou a také s odkazem na webový portál. Zde pak funguje docela jednoduchá psychologie – čím více jste vpředu a máte na reklamním banneru fotku jízdního kola, co na první pohled osloví, a nabízíte výrobek za zajímavou cenu, je pak docela pravděpodobné, že si toho někdo povšimne a váš web navštíví. PPC reklama Praha má v tomto směru strategický význam, v podstatě zákazník vidí to, co se mu líbí, hned u samotné reklamy, a spolu s ní je vyobrazeno několik dalších kol a různých prodejců, takže má vedle sebe snadné srovnání cenové i vzhledové a někdy i výkonnostní a kvalitativní.